جلالی: 35 دقیقه باشکوه داشتیم/ نمی خواهم به خاطر سهمیه آسیا به تیمم استرس بدهم - ایسنا
سایر منابع:
سایر خبرها
جوانانی که در راه رسیدن به اهداف خود در مسیر آرمان های والای انقلاب،ازهیچ تلاشی فروگذار نمیکنند
کردم.کم کم با دوربین فیلمبرداری آشنا شدم ،دوربین VHS ،که حالا دیگر به تاریخ پیوسته!کارهای گرافیکی و طراحی هم انجام می دادم . حدودا یک سال هم در هفته نامه زرد کوه استان، کاریکاتور چاپ می کردم . در چند مسابقه هم برگزیده شدم . اما این کارها برای آدم نان و آب نمی شد. باید یک کار درست و حسابی پیدا می کردم ، از کارمندی خیلی خوشم نمی آمد ، با روحیه من سازگار نبود . اما نهایتا مجبور شدم که در یک مقطعی این کار
ذوب آهن قربانی بعدی استقلال/ سهمیه آسیا رویای دست نیافتنی شد
نتوانستند از موقعیت های بدست آمده استفاده لازم را ببرند تا استقلال بر روی تیزهوشی فرشید اسماعیلی در دقیقه 25 به گل برسد. این گل بازی را به سود استقلال تغییر داد و باعث شد ذوب آهن تحت فشار قرار گیرد. با شروع نیمه دوم باز هم این ذوب آهن بود که برای جبران گل خورده دست به انجام حمله زد ولی استقلال بر روی یک ضدحمله ذوب آهن را غافلگیر کرد و در دقیقه 79 با زدن گل دوم برد خودش در این بازی را قطعی کرد
رحمتی فحش داد من هم جوابش را دادم!
/> * کمیته انضباطی از شما توضیحی نخواست؟ – اصلاً. دوست دارم بدانم آن شخص که من را محروم کرده چرا از من توضیحی نخواسته. رحمتی چندین پرونده در کمیته دارد ولی من هنوز یک بار هم به کمیته انضباطی نرفته ام. آن وقت من هم باید مثل رحمتی محروم شوم. خنده دار است! * به طور حتم باشگاه از منافع شما و هواداران دفاع می کند؟ – باید هم همین کار را انجام دهند. * خیلی ها
رودرو با بازیکنی که می گویند ادین هازارد استقلال است
کردن را بلدیم. برنامه 90 هم نشان داد که چطور فضاها را بسته بودیم و با برنامه جلو رفتیم. اگر موقعیت طارمی گل می شد پرسپولیس اگر اوایل نیمه دوم گل می زد، مطمئن باشید ما هم دیگر عقب نمی نشستیم که ببازیم. چون من شنیدم که می گفتند اگر مثلا موقعیت طارمی گل می شد، پرسپولیس بازی را می برد. استقلال در نیمه اول نشان داد هر وقت اراده کند می تواند گل بزند. حالا چرا فکر می کنید اگر طارمی گل
کلید حل اختلافات ایران و عربستان در دست کیست؟ /میرمحمود موسوی پاسخ میدهد
زنی ها درباره نتایج این سفر و تأثیر آن بر مناسبات ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است.به باور شما این سفر علاوه بر تأثیری که بر روابط دوجانبه دارد تا چه حد بر دیگر روابط منطقه ای ایران و بویژه وضعیت روابط ایران و عربستان سعودی مؤثر خواهد بود؟ روند ساختن روابط دوجانبه یا به طور کلی سیاست خارجی روندی موزاییکی و قدم به قدم است و کم کم ساخته
بیرانوند: حس عجیبی دارم، دو روز توی کما بودم
داریم و به همین خاطر نمی شود آن شکست تلخ و غم و غصه ها را کش داد هر چند... هر چند چی؟! (آهی می کشد) حس عجیبی دارم. هنوز هم باورم نمی شود به استقلال باخته ایم... عمیقاً هواداران پرسپولیس را درک می کنم. می دانم آن روز و حتی روز بعد از آن چه کشیدند. اگر بخواهی حرفی تکراری نزنی و یک عذرخواهی درست و حسابی از طرفداران غمگین پرسپولیس داشته باشی، چه می گویی؟ کاش به جای حرف زدن می شد
محورهای اصلی چهار تقریظ رهبر انقلاب
زندگی واقعیِ خودمان دیدیم. من این را به جوانها می خواهم بگویم؛ به فرزندان شهدا و به خانواده های آنها: آن عظمتی که خانواده های شهدا و پدرها و مادرها و همسرها نشان داده اند، از عظمت خود شهدا کمتر نیست. ما مادران و پدرانی را دیدیم که اینها با حادثه ی سنگین و کوبنده ی فقدان فرزند خودشان مثل بشارت برخورد کردند؛ چون می دانستند که فرزند آنها در چه راهی حرکت می کند. من امروز عرض می کنم: پدران
هنر میانِ کلکسیون دارها و دلالان دست به دست می شود
نیستند. چون مانند این می ماند که شما با زبان چینی با یک شخص آلمانی صحبت کنید. به عقیده من هنرهای متداول در غرب جای هنر نقاشی را در ایران می گیرد و تقریبا هنر نقاشی در بین آن دسته از هنرمندان ایرانی، آلت دست قرار گرفته است. مانند ویدیو آرت، پرفورمنس آرت و کانسپچوال آرت. نقاشی باید مسیر خودش را طی کند. باید راه را درست بیابی و موضوع این نیست که از قدم یک حرکت کنی یا از قدم 10.مسیر مهم است. من متاسفانه
بسته خبری سفیر دوشنبه 25 بهمن ماه 1395
صهیونیستی قرار داده گفت: چرا مسئولان هشدارهای متخصصان را جدی نمی گیرند؟ 2⃣ در اثر غفلت مسئولین و عدم حمایت از طرح تعیین ردیف کامل ژنوم ایرانیان (طرح ژنوم ایران) متأسفانه در 2 سال گذشته چند دانشمند ایرانی و امریکایی در دانشگاه استنفورد امریکا - با حمایت مالی یک بنیاد به ظاهر ایرانی - با جمع آوری نمونه از اقوام مختلف ایرانی ساکن امریکا، به خصوص لس آنجلس اقدام به تعیین ردیف کامل ژنوم ایرانیان
سرمربی وردربرمن: موفقیت استقلال من را به یاد خاطراتم در ورزشگاه آزادی انداخت
ایرانی دوست داری، گفت: واقعا نمی توانم بگویم کدام غذا را بیشتر دوست دارم اما فسنجان، قرمه سبزی و کباب غذاهای مورد علاقه ام هستند. این غذاها بخشی از خاطرات دوران بچگی ام هستند به همین خاطر زیاد به رستوران های ایرانی می روم تا فرهنگ ایرانی ام را فراموش نکنم. سرمربی ایرانی وردربرمن در پاسخ به این سوال که چقدر فوتبال ایران را دنبال می کند، گفت: از طریق اینترنت پیگیری فوتبال ایران هستم. با وحید
فرشاد مؤمنی: هاشمی در معرض ناجوانمردانه ترین انتقادها بود/ حجتی کرمانی: جامعه دارد سقوط می کند / خاطرات ...
: ایشان که با جمع ما خیلی احساس صمیمیت کردند فرمودند که اول باید مشخص کنید برای چه می خواهید مبارزه مسلحانه کنید. بعد فرمودند ممکن است برخی ها به خاطر پر هیجان بودن، مطرح کردن افراد و این طور چیزها انگیزه مبارزه مسلحانه داشته باشند و گروهی هم هستند که به خاطر خداوند مبارزه مسلحانه می کنند. این دوستمان گفت تصور ما این است که به خاطر خدا می خواهیم این کار را بکنیم. آقای هاشمی پاسخ دادند من به شما توصیه
محورهای اصلی چهار تقریظ جدید رهبر معظم انقلاب
/> اما چند جمله درباره تقریظ هایی که در این برنامه رونمایی می شود. درباره کتابها و متن تقریظ بعد از رونمایی و در فرصتهای دیگر مطالبی قابل ذکر است اما بی آنکه بخواهم عبارتی از این تقریظ ها را بیان کنم به محتوای آنها به طور کلی اشاره می کنم؛ اول آنکه همانند بسیاری از تقریظ های قبلی بر حدود بیش از 43 کتاب دفاع مقدس در این یادداشتها نیز در درجه اول آنچه مورد ستایش و تقدیر است ارزش اراده و ایمان و پایداری
برانکو مجبور است از جوانان استفاده کند
بازیکنی باعث به وجود آمدن درگیری ها و به هم خوردن اوضاع ورزشگاه شد. وی ادامه داد: کمیته انضباطی در صدور آرای خودش توجهی به مسببین ماجراها نمی کند و منتظر است تا درگیری پیش بیاید و هر کس که در آن درگیری شرکت کرد را محروم کند. در واقع باید به این نکته توجه کند که کدام بازیکن باعث بروز این مسائل می شود. در بعضی از تیم ها برخی از مربیان بازیکنان خاصی را مامور می کنند تا روی اعصاب بازیکن حریف کار کند و داور را تحت تاثیر بگذارد و متاسفانه برخی از داوران تحت تاثیر هم قرار می گیرند و با سوت های اشتباهی که می زنند سرنوشت تیم ها را دگرگون می کنند. ...
کسانی که در فوتبال ما ساکت باشند بیشتر سرشان کلاه می رود
ببرید؟ - خیلی سخت بود. بین دو نیمه گفتیم که اگر در 10 دقیقه اول نیمه دوم گل بزنیم بازی را می بریم. نمی گویم باور داشتیم که در یک نیمه چهار گل می زنیم و می بریم چون کارمان خیلی سخت بود اما باورمان این بود که اگر در 10 دقیقه اول نیمه دوم گل بزنیم بازی را می بریم. * تیم تان چرا این قدر نوسان دارد؟ - تیم ما واقعا خوب بازی می کند. ما دنبال دفاع مطلق نیستیم بلکه برای
با این روش ها خوشبختی را درآغوش بگیرید
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از پایگاه 598 به نقل از روزنامه آرمان، گاهی اوقات احساس می کنیم به آنچه که دوست داشتیم نرسیدیم یا حس خوبی نسبت به خود یا زندگی مان نداریم. اما داشتن حس خوشبختی در گرو رسیدن به تک تک آرزوها و خواسته هایمان نیست. شاید با پی بردن به نکات هر چند کوچک، بتوانیم حس خوشبختی را در وجودمان زنده کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا قدم به قدم یاد بگیریم که چگونه احساس خوشبختی
سرخط ...
گردد. نیروی انتظامی موظف است فوراً فرد یا افراد را بازداشت با تحویل به مقامات قضائی نگهداری کند. اینکه ما قانونی وضع کنیم که متضمن آزادی بیان مسئولان باشد، کار درستی است اما اگرکاری کنیم که آزادی کسانی که مخاطب آن بیان هستند، سلب کنیم ،کار درستی نیست . علمای علم ارتباطات در نشست های جهانی خود این موضوع را مورد دقت قرار داده اند. یادم می آید در یک گردهمایی در جمع بندی بحث های خود این طور آوردند
مظاهری: استقلال همیشه ما را از بحران خارج کرده
تحت فشار بودید. بله اما بیشتر از همه مدافعان ما در این دو هفته تحت فشار بودند و به همین خاطر می خواهم از وحید حمدی نژاد و محمد نژاد مهدی یک تشکر ویژه داشته باشم. این دو دفاع از بهترین های ایران هستند و واقعاً در کنار بقیه بازیکنان با زحمت های شان من را دلگرم می کنند. این دو باخت زنگ خطری بوده که برای تان به صدا درآمده. ما 9 بازی دیگر تا پایان فصل داریم. اگر
کیانی: پرسپولیس بازهم امتیاز از دست می دهد
و اگرنه ذوب آهن خیلی برایمان مهم نبود. به هر حال ذوبی ها معتقدند که محرومیت تو مشکوک بوده و قصدی در کار بوده است. واقعا نمی خواهم در باره موضوع به این روشنی خیلی حرف بزنم، اگر قصدی در کار بود که بازی مقابل پرسپولیس را محروم نمی شدم. باز هم می گویم محرومیت ها و کارت ها کاملا با نظارت کمیته انضباطی و فدراسیون بوده و درست نیست اینگونه همه چیز را به خاطر یک باخت زیر سوال ببریم
علیرضا دیگر تحمل روشنک را ندارد / او بی آبرویی راه می اندازد
هم می برم بازار در حد وسعم خرید کند؛ اگر نکرد به صلاحدید خودم می خرم. اگر می خواهد زنم شود، باید بداند ممکن است همه چیز را نتوانم برایش فراهم کنم. همسرم گفت من تو را به خاطر خودت دوست دارم و در همه چیز شریکت هستم. بعد از ازدواج اما خرده فرمایش های خانم شروع شد. توقعات بسیار آزاردهنده ای داشت و از هرچه که خوشش می آمد، دست می گذاشت روی همان. من هم نداشتم، از اول هم گفته بودم ندارم، اما
پاپوش احمدی نژاد و مرتضوی برای یک دیپلمات
که آقای حداد من را خواست و گفت: آقای موسویان در 28 سال کار قضائی، درباره هیچ پرونده ای مثل پرونده شما اذیت نشدم. در طول این مدت از دوطرف تحت فشار بودم. یکی از طرف مخالفان شما بودند که می گفتند به خاطر مصالح نظام و انقلاب تو را محکوم کنم و یکی هم از طرف دوستان شما بود که می گفتند حالا که معلوم شده ایشان بی گناه هستند، چرا قرار منع تعقیب صادر نمی کنم. من واقعا درمانده شدم... رفتم به پابوس امام رضا
90/ دادگاه صحرایی!
لفظی نبود. حالا که کمی با فضای اولیه بدیهی فوتبال آشنا شدید می رسیم به نقطه اوج فوتبال ایران و یکی از حساس ترین و بزرگ ترین داربی های آسیا که جزو 10 داربی بزرگ جهان قرار دارد. آن همه حساسیت، هیجان، فشار و استرس که به بازیکنان منتقل می شد و فشار سنگین یکصد هزار نفری را خیلی بازیکنان دو تیم باید تحمل بالایی داشته باشند که بتوانند توی زمین آهسته راه بروند! کسانی که فوتبال در حد آموزشگاه ها
برانکو: جای بازیکن روبات داشتیم نمی باختیم
همیشه گفتم. پرسپولیس در کنار گرفتن امتیاز سعی می کند هوادارانش را با بازی زیبا و تهاجمی شاد کند. نتیجه اش این است که در هر بازی 60-70 هزار تماشاگر به ورزشگاه می آیند. نتیجه اش این است که ما در صدر جدول هستیم. نتیجه اش این است که ما 7-8 ملی پوش داریم. یک بازی را هم باخته ایم. بله باخته ایم اما احتمالا آخرین باخت ما هم نباشد. ممکن است باز هم بازنده شویم. گفتم لیگ ایران خیلی متعادل است. ذوب آهن به
موسویان:تلاش احمدی نژادبرای جاسوس خواندنش
جاسوسی بیگناه هستید. در طول این مدت از دوطرف تحت فشار بودم. یکی از طرف مخالفان شما بودند که می گفتند به خاطر مصالح نظام و انقلاب تو را محکوم کنم و یکی هم از طرف دوستان شما بود که می گفتند حالا که معلوم شده ایشان بیگناه هستند، چرا قرار منع تعقیب صادر نمی کنم.من واقعا درمانده شدم. سه شنبه هفته قبل، دست زن و بچه ام را گرفتم و با قطار رفتم به پابوس امام رضا(ع) و به ایشان متوسل شدم که کمکم کند. سه روز تمام
در دو دقیقه بازی را باختیم
خودشان اجازه می دهند با خبرنگار تماس گرفته و او را تهدید کنند، گفت: همه ما با هم همکار هستیم و مسلماً این درک باید دوطرفه باشد. اینکه حالا چه رفتارهایی از چه فردی سر می زند، بستگی به آموزشی دارد که او در دوران فوتبالش آنها را طی کرده است. طبیعی است که همه ما دوست داریم رفتارهای درستی را از یکدیگر ببینیم. تأکید می کنم که برد و باخت در فوتبال وجود دارد و باید آمادگی هرگونه نتیجه را داشته باشیم.
90/ نقاط ضعف پرسپولیس را همه دیدند غیر از برانکو
قرمز رنگش وقتی سروش رفیعی گل زود هنگام را زد خیلی خوشحالی نکرد چون با خودش گفته بود و حساب کرده بود که باز هم گل می زنیم! برانکو قدم آهسته می زد و منصوریان پرخروش برانکو کنار زمین در حالی آهسته و آرام قدم می زد که علی منصوریان یک لحظه آرام و قرار نداشت. منصوریان سعی کرد بازیکنانش را از خواب بیدار کند و به اصطلاح با توپ و تشر به جوانان تیمش حالی کند که الان وقتشه.
ویسی: حرف های کی روش در مورد پرسپولیس خنده دار است
به گزارش "گفتمان" این بازی برای ما خیلی مهم است و مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم. ما دنبال این هستیم که اوضاع خود را در جدول رقابت ها بهبود ببخشیم و می خواهیم فردا با شکست پرسپولیس این کار را کرده و دل هواداران سپاهان را شاد کنیم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر نمی کند جوان گرایی اش در سپاهان جواب نداده است، خاطر نشان کرد: فلسفه کاری من این بوده است که این فصل تیم
برانکو: بازی با سپاهان به اندازه دربی مهم است/در دربی برتر بودیم اما باختیم
بازکینان این تیم در دقیقه 65 کارت گرفت و قرار است به خاطر آن کامیابی نیا را محروم کنند! که البته برانکو این موضوع را بدون پاسخ گذاشت و خبرنگار فوق پرسید پرسپولیس بعد از هفته هشتم هیچ وقت ترکیب اصلی اش را نداشته و همین موضوع انتقاداتی را در پی داشته گفت: انتقادات عادی ترین مسئله است و چیز عجیبی نیست مخصوصا وقتی بازی را می بازید آن موقع بیشتر به چشم می آید. بعد از بازی دربی داغ داغ بودم و نمی توانم از
اخبار کوتاه از فوتبال
صدرنشینی خود را حفظ کرد. در تک بازی هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال، عصر دیروز دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت با پیروزی یک بر صفر اراکی ها به پایان رسید. در این دیدار محمدعلی اکبرخواه در دقیقه 61 تک گل شاگردان مهدی پاشازاده را به ثمر رساند. سپیدرود با این شکست 43 امتیازی باقی ماند ولی جایگاه نخست خود را از دست نداد. همچنین آلومینیوم اراک با 33 امتیاز به رده یازدهم صعود کرد.دیگر
گفت وگو با - سعید عبداللهی - عکاس باسابقه حوزه موسیقی به بهانه دریافت گواهینامه در سمینار کانن
دانایی، برای کار هنرمند دست وپاگیر است. اگر توجه کرده باشید، بسیاری از منتقدان سینما و سخت گیرترین شان نمی توانند فیلم یا لااقل فیلم خوب بسازند. من فکر می کنم دلیل این مسأله همین مزاحمت دانایی است. ناگفته نماند که من خودم را هنرمندی در آن سطح ها نمی دانم که این حرف ها در مورد من صادق باشد. همان طور که گفتم من فقط می خواهم در هر جا که چشمم را پشت ویزور دوربین قرار می دهم، بهترین عکسم را
آغاز عصر باشکوهِ بی زلاتان
که همزمان همه بهترین عملکردشان را در یک بازی نشان دهند. اما امری در بازی دیشب این را داشت. سرمربی سابق سویا که رکوردش برابر بارسلونا این بود: 1 برد، 6 تساوی و 16 باخت، حتی کاپیتان های خود، تیاگو سیلوا و تیاگو موتا را هم در اختیار نداشت. او مجبور شد از کیمپمبه 21 ساله استفاده کند که تابحال در اروپا به میدان نرفته بود. همچنین به خاطر مصدومیت وراتی مجبور شد انکنکو را وارد زمین کند، جوان 19