درمان تومورهای چشمی و مغزی 55 بیمار با روش رادیوتراپی داخلی - سلامانه

سلامانه ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۰

درمان تومورهای چشمی و مغزی 55 بیمار با روش رادیوتراپی داخلی

سلامانه : محققان پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای سازمان انرژی اتمی به دانش فنی تولید رادیوتراپی داخلی دست یافتند و توانستند با کاشت چشمه ید-125 به 55 بیمار مبتلا به تومورهای چشمی و مغزی گام های موثری در درمان این بیماران بردارند. دکتر شهاب شیبانی، مجری طرح در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی سازمان بهداشت جهانی در سال 1391 حدود 85 هزار نفر در ایران به بیماری سرطان مبتلا شده اند و 50 هزار نفر به دلیل این بیماری فوت کرده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)