طارمی محرومیتش را پشت سرگذاشته است - کاپ

کاپ ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۰

طارمی محرومیتش را پشت سرگذاشته است

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مهاجم پرسپولیس محرومیت خود در لیگ قهرمانان آسیا را بر اساس قوانین کنفدراسیون پشت سر گذاشته است و مدارک مربوط به این امر برای صدور مجوز بازی برابر الهلال ، برای کنفدراسیون ارسال شده است. به گزارش کاپ،سعید فتاحی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در پی استعلامی که از سوی روابط عمومی باشگاه و از طریق روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از ای.اف ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)