شغل دوم بهنام صفوی چیست؟ - افکار نیوز
سایر منابع:
سایر خبرها
بهنام صفوی: بعد از ابتلا به سرطان، نگاهم به زندگی عوض شد
هر چیزی. بیماری خیلی بر من تاثیر گذاشته است. بعد از این مسائل چقدر با خانواده وقت می گذرانید؟ سعی می کنم زیاد با خانواده باشم. بیماری باعث شد نگاهم به خانواده هم عوض شود. سعی می کنم تا آنجا که بشود وقتم را به آنها اختصاص بدهم. با توجه به کار دومی که دارم معمولا سعی می کنم روزی شش هفت ساعت کنار خانواده باشم. کار دوم شما چیست؟ کافه رستوران دارم.
شغل دوم این خواننده پاپ چیست؟ +عکس
جام جم آنلاین: بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان حالش خیلی بهتر شده است. اگرچه هنوز هم دارو مصرف می کند، اما بعد از ابتلا به بیماری سرطان، دوره های شیمی درمانی را پشت سر گذاشته و حالا فعالیتش را ازسر گرفته است. او در کنار خوانندگی کار دومی هم دارد. با او درباره سلامتش، کارها و اوقات فراغتش به گفت وگو پرداخته ایم. صفوی می گوید بیماری باعث شد نگرشش به زندگی عوض شود. مشروح این گفت
شغل دوم این خواننده پاپ چیست؟ +عکس
/> قبلا نگرشی عادی داشتم مثل تفکرات عادی که هر فردی می تواند داشته باشد، اما چیزی که هست بعد از جریان بیماری خیلی نکته سنج تر شدم راجع به هر چیزی. بیماری خیلی بر من تاثیر گذاشته است. بعد از این مسائل چقدر با خانواده وقت می گذرانید؟ سعی می کنم زیاد با خانواده باشم. بیماری باعث شد نگاهم به خانواده هم عوض شود. سعی می کنم تا آنجا که بشود وقتم را به آنها اختصاص بدهم. با توجه
کتاب پاپ نامه معرفی شد
و باید محدوده ای را در نظر می گرفتیم. جامعه آماری ما آلبوم های خواننده هایی بود که در این دو سال منتشر شده و محبوبیت دارند. کریمی در ادامه بیان کرد: در حوزه محتوا موضوعاتی نظیر تأثیر عشق، توصیف، توصیف رابطه، حدیث نفس و خواهش و درخواست بازگشت و... را با جزئیات بررسی کرده ایم. نشان داده ایم که در محتوای ترانه های پاپ چه اتفاقی رخ می دهد. این یک کار تحقیقاتی است و ارزش گذاری نیست و قصد ما
فکری: شاید داوران از شخص من بدشان می آید!
. نمی خواهم صحبت دیگری داشته باشم اما اگر شما صحنه ای که گلر حریف بیرون از محوطه جریمه با دست توپ را دفع می کند و کارت نمی دهد را ببینید متوجه خواهید شد که چطور برای ما سوت زده اند. فکری صحبت هایش را با ادامه انتقادات از داوری اینگونه ادامه می دهد: یک گل که به آنها تقدیم کرده و جلوی اخراج و گل ما را گرفته است، من باید چطور فکر کنم، مثبت اندیشی کنم و بگویم اشتباهات داوری علیه ما نیست؟ اگر
شروط ایران برای اعزام حجاج/ سورپرایز بزرگ پرسپولیسی ها برای برانکو/ حقوق پزشکان چقدر است؟
/> شغل دوم خواننده معروف پاپ چیست؟ بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان حالش خیلی بهتر شده است. اگرچه هنوز هم دارو مصرف می کند، اما بعد از ابتلا به بیماری سرطان، دوره های شیمی درمانی را پشت سر گذاشته و حالا فعالیتش را ازسر گرفته است. مناظره بر سر خرید هواپیما این بار در تلویزیون برنامه 180 درجه در قسمت سوم به چالش خرید هواپیمای نو رسید و حمیدرضا پهلوانی و آرمان بیات 2 تن از
انتقاد تند پرویز پرستویی از افخمی و فراستی / عکس
فاجعه شهدای پلاسکو را راه بیاندازد. عجب لقمه چربی! حال با این اوصاف چطور رسانه ملی یک برنامه سینمایی را به عهده ایشان گذاشته و مسعود فراستی مثلا منتقد معلوم الحال قرار است ناجی سینما باشد. آنهم آنقدر پروبال گرفته که به خودش اجازه میدهد با قضاوت های نابجا و با الفاظ رکیک و هتاکی به هنرمندان به نقد سینما و دست اندر کارانش بپردازد و بهروز افخمی هم در کنارش لبخند بزند.
انتقاد شدید پرستویی از افخمی و فراستی: عجب لقمه چربی!
کشیده شود و وقت و انرژی و سرمایه عزیزانی چون شما و دیگر همکاران به هدر رود. در صورتی که مسعود فراستی خود جزو کسانی است که باید پرونده گذشته و حالش مورد بررسی قرار گیرد. امیدوارم به منتقدین شریف و تاثیر گذار بر نخورد، ولی مسعود فراستی صرف چندتا کتاب خواندن و تدریس و فیلم های خارجی دیدن، صلاحیت نقدکردن آثار سینمایی را ندارد ، آنهم در رسانه ملی. بهروز افخمی هم که بماند
ادبیات پایداری سرنوشت من است/ جوایز ادبی تحقیرم کرده اند
در موقع نوشتن باید تمرکز زیادی داشته باشم. باید از صدای پیرامون دور شوم و برای همین هم عادت کرده ام به موسیقی گوش بدهم. البته برایم اصلا مهم نیست که آن موسیقی چیست چون هدف دور کردن صداهای مزاحم خارجی است. به همین خاطر شاید پنج سال به یک آلبوم موسیقی گوش کنم بی آنکه بدانم چیست و بعد عوضش کنم. من با این حال در تنگناها بیشتر کار می کنم. خیلی از کتاب هایم را در مترو می خوانم و حتی رمانی که قصد دارم سال
شهید 12 ساله ای که فرمانده روحیه رزمندگان جبهه و جنگ بود!
مرحمت تصمیم می گیرد به پایتخت و نزد رئیس جمهور وقت حضرت آیت الله خامنه ای برود. در آن ملاقات به حضور حضرت قاسم (ع) در واقعه عاشورا و 13 ساله بودن آن بزرگوار اشاره کرده و می گوید: اگر من 12 ساله اجازه حضور در جبهه ندارم، پس از شما خواهش می کنم که دستور بدهید بعد از این روضه حضرت قاسم (ع) خوانده نشود. حرف های مرحمت رئیس جمهور را تحت تأثیر قرار می دهد و ایشان دست خطی با این مضمون می نویسد که مرحمت عزیز
گفت و گو با محمدعلی کشاورز ، پدرسالار دوست داشتنی
/> کارگردان برنامه های تلویزیونی بودم و تله تئاترهای زیادی کارکردم ولی نه از آن دسته که مرتب کار می ساختند. با احتیاط جلو می رفتم چون خیلی برایم مهم بود که چگونه تئاتر را در تلویزیون نشان دهم. خاطره ای که از اغلب هم نسلان شما می شنویم این است که خانواده های شان مخالف ورود آنها به دنیای هنر و بازیگری بودند. شما چطور؟ نه اصلا برای من این گونه نبود. هنر من هیچ وقت در خانواده ام زیر
حامی: داد می زنم تا حقم را بگیرم!
از تو گرفته ام و امروز آن ها را کامل خواندم. در این سه مصاحبه، دقیقاً 76 بار از کلمه مافیا استفاده کرده ای و به همین دلیل سوال قبلی را پرسیدم. احساس می کنم نگاه دایی جان ناپلئونی در بعضی مواقع و شرایط روحی خودت به یک باره اوج می گیرد و تو در این قالب فرو می روی و حرف هایی که از تو منتشر می شود، برآیند همین موضوع است. منظورت از مافیا کیست؟ به نظر شما من این داستان را خیلی دست بالا گرفته و
با دعای خیر مردم سلامتم را به دست آوردم
تلویزیون گفت وگویی داشته باشیم. انتخاب های شما در تلویزیون خیلی گزیده است و بعد از سریال فراموشی که سال 91 پخش شد دیگر در مجموعه های تلویزیونی بازی نکردید. پیشنهادهای خوبی نداشتید یا خودتان علاقه مند به بازی نبودید؟ به دو دلیل برای مدت زمانی در تلویزیون بازی نکردم؛ دلیل اول به خاطر بیماری ام بود و علت دوم این بود که دلم می خواست با یک کار خوب فعالیتم را دوباره در این رسانه شروع کنم
انتقاد تند پرویز پرستویی از مسعود فراستی و بهروز افخمی +عکس
فیلم سینمایی فرزند صبح که با بودجه کلان که اصلا دیده نشد. ولی از درآمد هنگفتش بهروز افخمی بی نصیب نماند. و بعد از در آمد بودجه فیلم ذکر شده ، به کانادا رفت و فیلم سینمایی ساخت و دوباره دیده نشد. واکنون هم به گفته خودش قرار است پروژه به قول خودش سنگین فاجعه شهدای پلاسکو را راه بیاندازد. عجب لقمه چربی! حال با این اوصاف چطور رسانه ملی یک برنامه سینمایی را به عهده ایشان گذاشته و مسعود
هر مربی که انتقاد کند در تیم آقایان جایی ندارد/ شورای فنی تکواندو فرمالیته است/ برخی ها برای پست و مقام ...
دلسوز حرف می زنم. شاید باورتان نشود اما من بعد از شکست این تیم در جام جهانی پیش چشم شاگردانم در باشگاه اشک ریختم. * یعنی تا این حد به تکواندو تعصب دارید؟ باید هم تعصب داشته باشم، موفقیت تکواندوی آرزوی من است و همیشه با پیروزی هایش شاد شده ام و با باخت هایش اشک ریخته ام. * قصد ندارید به جرگه مربیان بپیوندید؟ من هم اگر مثل برخی ها تعریف و تمجید می کردم
شماتیک جدید پرسپولیس: تیمی که به هم ریخت
را ساعت ها قبل از شروع مسابقه اعلام کند و هر بار تا لحظه شروع بازی، چند بار ترکیبش را عوض کند. این بار مرحله اول تغییرات او یعنی بیرون رفتن ماهینی اجباری و مرحله دوم، یعنی جانشینی محرمی به جای ربیع خواه اختیاری بودند. ترکیب جدید پرسپولیس مقابل الهلال مربی نیس این برانکو..بعد از بازی الهلال. همو میبینیم..فقط امیدوارم آبروریزی نشه شما به مربی بودن علی لندنیتون ببخشید
گلر استقلالی که فکر می کند واکاشیزوما است
شماره یک استقلال گلر دیگری بود به نظر خودت می توانستی رقابت را از او ببری؟ مثلاً طالب لو یا فروزان... نمی دانم چه بگویم. ولی گل بهنام برزای در بازی با سپاهان کلی آرامت کرد! هنوز هم به بهنام می گویم چقدر خوب کار کردی. بعد از گل آنقدر دویدم و شادی کردم که خودم هم متوجه نمی شدم. بعد از بازی هم که داماد شدی! دو روز بعد از بازی با سپاهان همه
ایستگاه سلامتی
/> کاهش وزن: 9 کیلو در 3 ماه وزن اولیه: 88 سن: 57 سال من به آرتروز مبتلا هستم. درد زانو و کمر دردم به قدری بود که نمی توانستم به اندازه کافی تحرک داشته باشم. حتی نمی توانستم به اندازه کافی تحرک داشته باشم. حتی نمی توانستم در ایام تعطیل همراه با اعضای خانواده به گردش و تفریح بروم. چون بعد از کمی راه رفتن از شدت درد بی طاقت می شدم. به همین خاطر ترجیح می دادم بیشتر در منزل باشم. آخرین باری که
پارتیزان های عدالتخواه به میدان آمده اند، سرشار از یقین به پیروزی و لبریز از اطمینان به نصرت الهی
اند، حیا دارد از فرزند ملت. حالا همین دلی که حالش را وصف کردم، از آن طرف می گوید چطور می شود بقایی را تنها گذاشت و با همه وجود یاری اش نکرد؟! خودش نمی داند، مرگش چیست. تا امروز بعد از ظهر این طور فکر می کردم. بچه های احمدی نژادی نوعا این طور فکر می کردند. امروز خبر رسید اسفندیار رحیم مشایی آمده. آمد و از برزخمان در آورد. پشت سر اسفندیار راه می فتیم و دیگر خجالت نمی کشیم. این تغییر در
فریبا نادری و ساناز سماواتی با چادر های خاص و جالب! +تصاویر
/> راستش قبلا اصلا دوست نداشتم پدر شوم اما اکنون می بینم خداوند احساس خاصی در وجودم قرار داده که هرچند مسئولیت سنگینی است اما بسیار لذت بخش است. آرزوی شما برای همسر و فرزندتان چیست؟ اول از همه سلامتی و بعد خوشبختی و عاقبت به خیری و دلم می خواهد در کنار خانواده ام پیر شوم. با یک جمله یادگاری گفت وگویمان را به پایان برسانید. ساناز: گیاهی که شجاعت عبور از
حجازی پور: فیلم مسابقات را می بینم، باورم نمی شود
افتاد. اگر وقتم در حرکت 60 افتاده بود، کار را تمام کرده بودم. می خواهم بگویم درست است که حریفم از نظر ریتینگ از من سرتر بود؛ اما من هم از نظر فنی توانایی این را داشتم که به دور بعد صعود کنم. متأسفانه همه چیز دست به دست هم داد تا بازنده باشم. به هرحال باید قبول کنید که این تجربه دوم حضور شما در رویداد بزرگ قهرمانی جهان بوده است. تجربه در چنین مسابقاتی خیلی تأثیر گذار است. بله
عامل: برای دل مردم گزارش می کنم، نه منتقدان
انتخاب کرده اید؟ به نظر من گزارشگری به این معنی نیست که شما بیایید و صرفا یک رقابت ورزشی را گزارش کنید و بروید. من دوست دارم هنگام گزارش کردن با مردم ارتباط برقرار کنم و همه اتفاقات را در کمال صداقت برای آنها بازگو کنم. وقتی مردم با انرژی بالا و حس زیبایشان تیم ملی را حمایت می کردند و یک لحظه هم ساکت نمی ماندند، من چطور می توانستم گزارش احساسی نداشته باشم؟ درگزارش هایتان هم
شرح مقاومت در پیشخوان مطبوعات امروز
در ایران، هشت از 10 است، اما میزان آمادگی خانواده های ایرانی حدود 9 از 100 برآورد می شود؛ یعنی مقابل احتمال بالای وقوع مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی، فقط 9 درصد آمادگی مواجه با این مخاطرات را داریم. در صفحه اول این روزنامه گفت وگوی بهنام صفوی، خواننده کشورمان نیز تیتر شد: بعد بیماری، نگاهم به زندگی عوض شد. گفت وگوی اختصاصی جام جم با جردن باروفس، ستاره کشتی آمریکا نیز در صفحه نخست
نامه حمیدفرخ نژاد و محسن تنابنده و پرستویی به فراستی
کانادا رفت و فیلم سینمایی ساخت و باز دیده نشد. واکنون هم به گفته خودش قرار است پروژه به قول خودش سنگین فاجعه شهدای پلاسکو را راه بیاندازد. عجب لقمه چربی! حال با این اوصاف چطور رسانه ملی یک برنامه سینمایی را به عهده ایشان گذاشته و مسعود فراستی مثلا منتقد معلوم الحال قرار است ناجی سینما باشد. آنهم آنقدر پروبال گرفته که به خودش اجازه میدهد با قضاوت های نابجا و با الفاظ رکیک و هتاکی
از پیشنهاد تبانی تا تغییر نتیجه در رختکن داوران!
شویم و برویم. نمی خواهم بگویم پیشنهاد تبانی داده اند. حرفم این است شمایی که تماس می گیرید و این قدر راحت چنین حرفی می زنید چطور بعد از بازی با آن ادبیات شروع به فحاشی می کنید؟ افضل دو سال در مس هزینه میلیاردی روی دست مدیران گذاشته، اما تیم را به کجا رسانده است؟ شما به چه می نازید، به ادب نداشته تان. البته باید بگویم که بازیکنان مس کوچک ترین بی اخلاقی نکرده اند. اما تا دلتان بخواهد افضل در
خاطرات فتنه 88 به روایت سردار شهید "مدافع حرم"
: احترام پدر و مادر را حتما رعایت کنید، اگر می خواهید در زندگی برکت داشته باشید، باید احترام والدین را داشته باشید. اگر به پدر و مادر احترام نگذارید، هیچ چیزی در زندگی ندارید. همیشه روی نماز اول وقت، احترام به پدر و مادر و پیروی از ولایت تاکید داشت. بعضی ها بعد از شهادت پدر می گفتند:دیگر آقازاده شدی و هر کجا بخواهی به شما کار می دهند چقدر با خانواده های شهدای مدافع حرم آشنا شده اید
علیرضا حقیقی: خداحافظی ام یک جوک بزرگ است
هاست خبری از شما نیست. در این مدت حتی شایعاتی از خداحافظی تان از فوتبال نیز منتشر شد! خدا را شکر زنده هستم و نگران من نباشید. در مورد خداحافظی چه باید بگویم؟ (می خندد) این عجیب ترین شایعه ای بود که درست کردند و یک جوک بزرگ است. هنوز جوان هستم و به دنبال بازی و نمی دانم این مسائل را از کجا می آورند و چطور می سازند. هیچ قصدی در این باره ندارم و اصلا درباره اش حرفی نزنم بهتر است.
طنز؛ مشروح جلسه فراستی با کمیسیون فرهنگی مجلس
دید! در ادامه مشروح گفت وگوی این بزرگوار با آن بزرگواران را خواهید خواند: اعضای کمیسیون: خب آقای فراستی شما به چی انتقاد دارین؟ فراستی: من به همه چی انتقاد دارم. به اینا، به اونا، به شما. اعضای کمیسیون: چی؟ به ما؟ فراستی: ببخشید اینجا کجاست؟ اعضای کمیسیون: اینجا کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است. فراستی: من غلط بکنم انتقادی داشته
ثروتی که شوم بود
نداری، چند بار به حالت قهر و به قصد جدایی به خانه پدرم رفتم اما هر بار با وساطت پدر و مادرم و از سر اجبار دوباره به منزل سامان برگشتم. مادرم معتقد بود که آوردن یک بچه می تواند حلال مشکلات من شود و کاری کند که سامان به جای توجه به خانواده اش بیشتر به من و فرزندش اهمیت بدهد، من هم قبول کردم و بعد از مدتی من و سامان صاحب یک فرزند دختر شدیم اما با این کار هم هیچ چیز عوض نشد و باز هم مادر
گفتگو با - لیا سدو - ، ستاره زیبا و مشهور فرانسوی
. حس می کنم دیگر حس درماندگی ندارم. تا اینجا نهایت تلاشم را کرده ام. وقتی جوان بودم نمی دانستم چه چیزی می خواهم یا چه کاری می توانم بکنم. حالا حس اعتماد به نفس می کنم و این به من کمک می کند در پوست خودم بهتر بگنجم. او به نظر شبیه مجموعه ای از تضادها می رسد. ادعا می کند به شدت خجالتی است، اما می گوید: کمی هم نمایشی هستم. اغلب با جمله های کوتاه صحبت می کند اما درباره اضطراب هایش با صداقت