صادرات گاز؛ مهم ترین ماموریت ما پس از 50 سالگی شرکت ملی گاز ایران - شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی گاز ایران ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۹

صادرات گاز؛ مهم ترین ماموریت ما پس از 50 سالگی شرکت ملی گاز ایران

پالایشگاه فجرجم و کارکنان این پالایشگاه در نخستین روزهای کاری خود در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، میزبان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید و جمعی از مدیران گازی شرکت ملی گاز ایران بودند. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهندس حمیدرضا عراقی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در دیدار صمیمانه با مدیران و کارکنان پالایشگاه فجرجم، ضمن تشکر به خاطر تلاش ها و فعالیت های انجام شده در سال 95 و تبریک به مناسبت سال نو ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)