زنده ماندن زنی پس از سقوط از روی بلندترین پل کالیفرنیا - ایران حادثه

ایران حادثه ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۰

زنده ماندن زنی پس از سقوط از روی بلندترین پل کالیفرنیا

زنی که در حال سلفی گرفتن روی چهارمین پل بلند آمریکا، سقوط کرد بود؛ در عین ناباوری زنده ماند. به گزارش ایران حادثه به نقل از تسنیم، زنی که در حین گرفتن سلفی روی بلندترین پل کالیفرنیا سقوط کرد به طرز معجزه آسایی نجات یافت. این زن که با گروهی از دوستانش برای دیدن پل Foresthill رفته بودند، از ارتفاع 60 فوتی(18 متری) این پل که چهارمین پل بلند آمریکا محسوب می شود به پایین سقوط کرد. این زن به قدری خوش شانس بود تا به جای سقوط در رودخانه و برخورد با سنگ های آن، در راهروی گریز پل بیفتد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)