سرپرست استانداری قم: از رییس مجلس تشکر می کنم - عصر خبر

عصر خبر ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۸

سرپرست استانداری قم: از رییس مجلس تشکر می کنم

البته به واسطه اینکه 10 سال زیر نظر ایشان کار مدیریتی کرده ام، بنده را می شناسند؛ آقای لاریجانی همان روزی که معلوم شد بنده به عنوان سرپرست استانداری قم منصوب شدم، ابراز لطف کردند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)