تجهیز و لایروبی آب بندان ها جدی گرفته شود - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۵

تجهیز و لایروبی آب بندان ها جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران که به طور ویژه به بحث خشک سالی و مدیریت منابع آبی اختصاص یافت، اظهار کرد: آب شرب مقدم بر آب زراعی است و در این مقطع حساس که با مشکل کم آبی مواجه هستیم، باید با به کارگیری مدیریت مناسب از تنش ها جلوگیری کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)