محمدی: فکر کنم پدیده یقه استقلال را بگیرد/می سوزیم و می سازیم - کاپ

کاپ ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۸

محمدی: فکر کنم پدیده یقه استقلال را بگیرد/می سوزیم و می سازیم

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نمی توانم بگویم بی خیال هستم چون نگرانی بازیکنان تیم نگرانی من هم هست. هادی محمدی در گفت و گو با کاپ درباره بازی فردای تیمش برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: ما در بازی فردا چند بازیکن خوب مان را نداریم اما با آنکه می دانیم که بایز در اصفهان برابر تیم خوب سپاهان دشوار است برای بردن به اینجا آمده ایم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)