وقتی زمین از بی آبی دهان باز می کند... - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۷

وقتی زمین از بی آبی دهان باز می کند...

سال هاست که غول خفته بی آبی بر اقلیم خشک و نیمه خشک سرزمین مان چنبره زده و متاسفانه در سال های اخیر با توجه با کاهش نزولات آسمانی و غارت آب های زیرزمینی این غول خفته بیدار شده و در این ظهرهای گرم تابستان آتش از دهانش زبانه می کشد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، شکاف هایی در بخش های مختلف نیشابور به وجود آمده که یکی از آن ها به طول 45 کیلومتر است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)