اگر در بورسیه ها اقدام نشود٬ تحقیق و تفحص از وزارت علوم را آغاز می کنیم - قدس آنلاین

قدس آنلاین ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۷

اگر در بورسیه ها اقدام نشود٬ تحقیق و تفحص از وزارت علوم را آغاز می کنیم

پرونده بورسیه ها هنوز به جایی نرسیده و در نهایت کمیته ای تشکیل شده تا بتوانند این موضوع را به جایی برسانند اما تصور من این است که وزارت علوم تغییراتی ایجاد کرده است تا بتواند نتیجه را بررسی کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)