استقلال با دو بازیکن خارجی وارد مذاکره شد - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۲۱:۳۵

استقلال با دو بازیکن خارجی وارد مذاکره شد

به گزارش بی باک به نقل از مهر، مسئولان باشگاه استقلال در ادامه مذاکرات خود با بازیکنان مورد نظر پرویز مظلومی برای حضور در پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر با دو بازیکن خارجی گفتگوهای مقدماتی خود را آغاز کرده اند. معاون ورزشی باشگاه استقلال در این باره عنوان کرد: آقای مظلومی خواستار دو بازیکن خارجی برای تیم شده که بررسی های اولیه را انجام دادیم و با دو بازیکن گفتگوهای مقدماتی را نیز برگزار کردیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)