هاشمی نسب: ازبکستان را می بریم، خوب هم می بریم/ من چه کاره ام به رضاییان بگویم به استقلال برود - پیک نکا

پیک نکا ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۸:۰۵

هاشمی نسب: ازبکستان را می بریم، خوب هم می بریم/ من چه کاره ام به رضاییان ...

به گزارش پیک نکا ، مهدی هاشمی نسب درباره دیدار فردای تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در بازی های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: روی کاغذ، بازی راحتی در پیش نداریم، اما با کارلوس کی روش و تفکرات او دیدار راحتی خواهیم داشت. همه نتایج تیم ملی را باید به نام این مرد پرتغالی ثبت کنند. مدت هاست تیم ملی انسجام خوبی دارد و به همین دلیل است که می گویم فکر نکنم دیدار سختی برابر ازبکستان داشته باشیم، آن هم در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران. با کی روش ازبکستان را می بریم، خوب هم می بریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)