گله محسن تنابنده از منتقدان پایتخت - نواندیش

نواندیش ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۳

گله محسن تنابنده از منتقدان پایتخت

مردم از سریال پایتخت توقع بالایی دارند که حق آنهاست و این کار ما را سخت تر می کند. مطمئنا اگر حمایت مردم نبود پایتخت هم ادامه پیدا نمی کرد. به گزارش ایسنا، محسن تنابنده، بازیگر و سرپرست نویسندگان سریال پایتخت با بیان جمله بالا اظهار کرد: مخاطب فقط اثر را در قاب تلویزیون می بییند و توقع دارد تا با اثری با کیفیت روبرو شود. او مسئولیتی در قبال محدودیت ها و فشار کاری ما ندارد و ما مسئولیم در هر شرایط به خواسته و نیاز مخاطب پاسخ شایسته بدهیم. به همین دلیل هدف ما جلب نظر مردم است نه منتقدان. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)