حکم دادگاه درباره طلب بازیکن از یک باشگاه بزرگ صادر شد - رویش

رویش ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۸

حکم دادگاه درباره طلب بازیکن از یک باشگاه بزرگ صادر شد

سه شنبه 20 تیر 1396, 12:01 به گزارش رویش نیوز به نقل از فردا: در سالهای گذشته موضوع بدهی باشگاهها به بازیکنان و مربیان یکی از دغدغه های اصلی فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ بوده است. به گزارش سایت نود، این چالش بزرگ همیشه کار را به جایی می رساند که بازیکنان و مربیان در نهایت به کمیته انضباطی و اگر لازم شد به کمیته استیناف شکایت ببرند. هر چند کمیته های انضباطی و استیناف هم به نفع بازیکنان و مربیان حکم می دادند اما باشگاهها اعلام می کردند که پولی ندارند تا به طلبکاران پرداخت کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)