خانواده بنیتا : عاملان جنایت به اشد مجازات برسند - ساعت24

ساعت24 ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۴

خانواده بنیتا : عاملان جنایت به اشد مجازات برسند

ساعت 24- خانواده "بنیتا" در بیانیه ای ضمن تشکر از آحاد مردم و رسانه ها از مسئولان قوه قضاییه خواستند که پرونده بنیتا را در سریعترین زمان ممکن در دستور کار قرار داده و و عاملان این جنایت را به اشد مجازات برسانند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)