نهاوندیان: لغو تحریم ها اولویت اول ما بود - روز نو

روز نو ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۹

نهاوندیان: لغو تحریم ها اولویت اول ما بود

روز نو : رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: لغو تحریم ها اولویت اول ما بود و در سفرم به وین چگونگی انجام این بحث را به اتمام رساندیم. محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور که سه شنبه شب در برنامه تلویزیونی زنده گفت وگوی ویژه خبری سخن می گفت، با اشاره به توافق ایران با کشورهای 5+1 اظهار کرد: توافق مورد نظر بر اساس اعتماد به طرف مقابل نبوده است بلکه بر اساس اعتماد به جوانان انقلابی کشورمان و تیم مذاکره کننده بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)