دولت برنامه ای برای سهمیه بندی بنزین ندارد - تابا نیوز

تابا نیوز ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۲۵

دولت برنامه ای برای سهمیه بندی بنزین ندارد

وزیر نفت گفت: موضوع افزایش قیمت بنزین به تصمیم دولت بستگی دارد و از این موضوع اطلاعی ندارم، اما سهمیه بندی بنزین نداریم. به گزارش تابا ؛ وزیر نفت با تاکید بر اینکه 27 فاز پارس جنوبی تا سال 97 به بهره برداری می رسد، از جذب 50 تا 60 میلیارد دلار سرمایه خارجی در صنعت نفت تا پایان سال 96 خبر داد. بیژن زنگنه با اشاره به جلسه رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رای اعتماد بالای نمایندگان مردم، حاکی از اعتماد به صنعت نفت بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)