نامه سازندگان فیلم رستاخیز به روحانی - تدبیر

تدبیر ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۲۰:۵۰

نامه سازندگان فیلم رستاخیز به روحانی

تهیه کننده فیلم رستاخیز از ارسال متنی به رییس جمهور در پی توقف اکران این فیلم خبر داد. به گزارش ایسنا، تقی علیقلی زاده با اعلام این خبر در بخش دیگری درباره ی محتوای این نامه توضیحاتی داده است. در متن این نامه با اشاره به اقدام وزارت ارشاد در توقف اکران عمومی فیلم سینمایی رستاخیز مطرح شده است که این روند موجب حیرت و پرسش های فراوان درخصوص این اقدام مغایر با تدبیر و روندهای قانونی، حقوقی و شرعی گردیده و دامنه آن در افکار عمومی داخلی و خارجی در حال گسترده شدن است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)