ورود 2700 معلم به پایتخت همزمان با سال تحصیلی جدید - فانوس

فانوس ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۲:۱۴

ورود 2700 معلم به پایتخت همزمان با سال تحصیلی جدید

سرویس اجتماعی - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ورود 2700 معلم به پایتخت در سال تحصیلی جدید گفت: 1300 نفر از افراد در آستانه بازنشستگی نیز به خدمت خود ادامه می دهند. به گزارش فانوس ، محسن بهارلو در پاسخ به این پرسش که در نقل و انتقال برون استانی فرهنگیان چه تعداد نیرو به پایتخت وارد شده اند؟ و وضعیت معلمان برای شروع سال تحصیلی جدید چگونه است؟ اظهار کرد: 2700 نیروی انسانی از سایر استان ها به پایتخت منتقل شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)