اعزام تکواندوکار یزدی به مسابقات جهانی تکواندو 2015کره جنوبی - یزد فردا

یزد فردا ۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۰۷:۴۴

اعزام تکواندوکار یزدی به مسابقات جهانی تکواندو 2015کره جنوبی

پومسه رو یزدی به همراه تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی تکواندو 2015 کره جنوبی بر روی شیاب چانگ خواهد رفت. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان یزد، مسابقات جهانی تکواندو 2015 کره جنوبی از پنجم مرداد ماه در شهر پیونگ تک کره جنوبی برگزار و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. براین اساس علی میرزاییان به عنوان تنها نماینده استان یزد به همراه تیم ملی پومسه در این مسابقات حضور خواهد یافت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)