فولادسازها در شرایط سختی به سر می برند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۸

فولادسازها در شرایط سختی به سر می برند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان با ابراز امیدواری به رونق صنعت فولاد در سال آینده اظهار داشت: با حمایت از آزادسازی محصولات فولادی توسط دولت یازدهم و رفع محدودیت از صادرات محصولات فولادی نه تنها توازن بازار داخلی بر هم نخورد، بلکه سبب افزایش تولید ورق های فولادی، میلگرد، تیرآهن و شمش فولادی در کشور شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)