نامه باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال - نواندیش

نواندیش ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۵

نامه باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواهان پاک شدن کارت قرمز محسن بنگر شد که به جهت اشتباه محرز داوری در تشخیص خطا صادر گردید به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، باشگاه پرسپولیس امروز با تنظیم نامه و لایحه ای به فدراسیون فوتبال که رونوشت آن در اختیار کمیته انضباطی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)