در چالش 40 ساله، همواره طرف پیروز ایران و طرف مغلوب، آمریکا بود | آمریکای امروز به مراتب ضعیف تر از آمریکای چهار دهه قبل است | نسل جوان کنونی اگر از نسل اول انقلاب جلو نباشد، حتماً عقب نیست - خیبرآنلاین