نشست خبری مسوولان در سالروز زلزله ی کرمانشاه - انصاف نیوز

انصاف نیوز ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۲۶

نشست خبری مسوولان در سالروز زلزله ی کرمانشاه

بعد از گذشت یک سال از زلزله کرمانشاه و در سالروز این زلزله مسوولان در یک نشست خبری با خبرنگاران به گزارش عملکرد خود پرداختند. به گزارش انصاف نیوز در این نشست هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه، علیرضا تابش، رییس بنیاد مسکن، مرتضی سلیمی، معاون هلال احمر، اسماعیل نجار، دبیر ستاد بحران و ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت با خبرنگاران به گفت وگو نشستند. در این جلسه ابتدا هریک به گزارش فعالیت های خود پرداختند، سپس به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. نجار: 250 کیلومتر انتقال برای هر مصدوم انجام شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)