خراسان رضوی|قطع بی رویه درختان در گناباد ادامه دارد؛ مسئولین: هدف جوان سازی درختان هست - راهنمای سفرمن

راهنمای سفرمن ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۵

خراسان رضوی|قطع بی رویه درختان در گناباد ادامه دارد؛ مسئولین: هدف جوان ...

– خبر ها استانها – به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرگزاری تسنیم از گناباد، ، در دهه 70 بیشتر از 900 درخت در خیابان غفاری گناباد قطع گردید که همان درخت ها در صورت ادامه حیات می توانستند یکی از جاذبه های گردشگری باشند. اعتراضات بسیاری آن زمان به این قطع بی رویه درختان انجام شد [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)