آب خزر نصیب تهرانی ها می شود؟ - اتاق نیوز

اتاق نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۹

آب خزر نصیب تهرانی ها می شود؟

به گزارش اتاق خبر ، به نقل از ایسنا، نخستین بار در آبان ماه سال 1391 بود که خسرو ارتقایی - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران - از انجام مطالعات برای طرحی خبر داد که با هدف تأمین نیاز روزافزون تأمین آب پایتخت و حومه، انتقال آب بین حوزه ای از شمال البرز به جنوب البرز را در دستور کار داشت. علی رغم اینکه این طرح قرار بود در همان سال به نتیجه برسد و در طول مدت سه سال اجرایی شود، اما هنوز وارد مرحله اجرا نشده و درگیر بحث های مطالعاتی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)