نیروی امدادی در گلپایگان 2 مصدوم برجا گذاشت - ربیع

ربیع ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۲۰:۵۶

نیروی امدادی در گلپایگان 2 مصدوم برجا گذاشت

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از ایرنا، رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان روز چهارشنبه در گفت و گو با ما زمان وقوع این حادثه را اواخر سه شنبه شب اعلام کرد و افزود: مجروحان حادثه که یک نفر زن و یک نفر مرد بودند، پس از درمان اولیه توسط اورژانس 115 و هلال احمر به بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان منتقل شدند. حمیدرضا کریمیان خاطرنشان کرد: این جمعیت دارای 2 پایگاه امدادی در جاده های گلپایگان – موته و گلپایگان خمین با 12 نیروی امدادی مستقر به صورت شبانه روزی و 2 دستگاه آمبولانس است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)