کنایه مهاجم استقلال به باخت های ماشین سازی برابر تراکتورسازی - خودرو تک

خودرو تک ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۵

کنایه مهاجم استقلال به باخت های ماشین سازی برابر تراکتورسازی

مهاجم تیم استقلال پس از پایان بازی با نفت مسجد سلیمان از خبرنگاران پرسید: ماشین سازی چرا از 5 باختی که بدست آورده دو بار به تراکتورسازی باخته است؟! مرتضی تبریزی در خصوص بازی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: ما امروز یکی از سخت ترین بازی هایمان را انجام دادیم. البته نتیجه یک بر صفر یا سه بر صفر مهم نیست بلکه سه امتیاز مهم بود که آن را گرفتیم و فرقی هم نمی کند که چه کسی گل بزند قبل از این اختلاف امتیاز ما با صدر جدول زیاد بود، اما الان این فاصله کم شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)