فتح الله زاده: چرا مدیران استقلال در فضای مجازی علیه هم موضع می گیرند؟ - روزنامه ایران ورزشی

روزنامه ایران ورزشی ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۰

فتح الله زاده: چرا مدیران استقلال در فضای مجازی علیه هم موضع می گیرند؟

علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال بعد ازنتایج ضعیفی که درایام عید به دست آمد به برخی اتفاقات دراین تیم انتقاد کرده است. فتح الله زاده موضوع حضورپرحاشیه برخی مدیران استقلال درفضای مجازی را پیش کشیده: سؤال من این است مگر باشگاه استقلال سایت و کانال ندارد؟چرا تک تک اعضای باشگاه در فضای مجازی علیه هم پیام می دهند؟ مگر همه در باشگاهی مثل استقلال کار نمی کنند پس همدلی و موفقیت چگونه باید به دست بیاید؟ قبل از دربی متوجه شدم که چند مسئول در استقلال علیه یکدیگر موضع گیری کردند و طبیعتاً وقتی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)