شجاع: بعدازگل قیچی،بچه ها می گفتندخودتی؟ - خبرگزاری تابناک

خبرگزاری تابناک ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۶:۵۵

شجاع: بعدازگل قیچی،بچه ها می گفتندخودتی؟

مدافع پرسپولیس از کمبود امکانات و زمین تمرین این تیم ابراز گلایه کرد. به گزارش تابناک ورزشی، شجاع خلیل زاده پس از برتری پرسپولیس مقابل الاهلی و صحبت هایی که هم تیمی هایش پس از گل قیچی به او زدند، اظهار کرد: بازیکنان بعد از گل به من گفتند خودتی، گفتم خودمم؛ پس چه کسی است؟ دومین قیچی هم می توانست تبدیل به گل شود، ولی نور پروژکتور ورزشگاه مستقیم در چشمم بود و جهت توپ را ندیدم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)