رونمایی از قراردادهای جدید نفتی در تهران - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۰۰:۲۳

رونمایی از قراردادهای جدید نفتی در تهران

معاون وزیرنفت از رونمایی قراردادهای جدید نفتی ایران(IPC) اواسط آبان ماه در تهران خبرداد و گفت: کنفرانس تکمیلی حدود دو ماه بعد در لندن برگزار می شود. رکن الدین جوادی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه سرانجام قراردادهای جدید نفتی در لندن رو نمایی می شوند یا تهران؟ اظهار کرد: رونمایی اولیه از قراردادهای نفتی و معرفی پروژه ها در تهران انجام خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)