ضرورت بهره گیری از ظرفیت های خوسف در راستای اشتغالزایی - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۹

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های خوسف در راستای اشتغالزایی

فرماندار خوسف گفت: شهرستان خوسف در زمینه های مختلف از صنایع دستی، گردشگری، معادن ،کشاورزی و دامداری دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که باید از این ظرفیت به خوبی در راستای اشتغالزایی استفاده کرد. به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، محمد شفیعی، امروز 12 اردیبهشت، در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان خوسف، اظهار کرد: شهرستان خوسف در زمینه های مختلف از صنایع دستی، گردشگری، معادن ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)