ویسی: زن و بچه ام را ترساندند! - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۲

ویسی: زن و بچه ام را ترساندند!

ورزش سه: عبدالله ویسی به دلیل طلب یک میلیاردی از استقلال خوزستان و با حکم دادگاه اجازه دارد در مسکنی که این باشگاه برای او فراهم کرده بود زندگی کند اما امروز حکم تخلیه منزل او صادر شد که این موضوع باعث ناراحتی سرمربی سابق استقلال خوزستان شده است. ویسی در این باره گفت: واقعا این کارها انسانی نیست، امروز سمت خانه ما آماده اند و زن و بچه من را ترسانده اند در حالی که من خودم کار داشتم و به بوشهر رفته بودم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)