صادقی: دروازه بانی در خون زارع است - نود

نود ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ - ۱۹:۳۵

صادقی: دروازه بانی در خون زارع است

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان ملوان گفت: دروازه بانی در خون مازیار زارع است و خوشحالم که پنالتی را مهار کرد. به گزارش وبسایت نود ، ایمان صادقی در مورد دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما بهتر بازی کردیم و حقمان برد بود. وی در مورد اخراجش از این دیدار و برخوردی که فیروز کریمی با وی داشت گفت: اخراجم درست بود بالاخره کریمی هم مربی است و حق دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)