سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ - ۱۹:۲۱

صادقی: دروازه بانی در خون زارع است/ کریمی مربی است و حق داشت

ایمان صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در مورد دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما بهتر بازی کردیم و حقمان برد بود. وی در مورد اخراجش از این دیدار و برخوردی که فیروز کریمی با وی داشت گفت: اخراجم درست بود بالاخره کریمی هم مربی است و حق دارد. صادقی در مورد پنالتی که مازیار زارع مهار کرد گفت: پدر مازیار دروازه بان بوده و گلری در خون آنهاست و خوشحالم که توانست پنالتی را مهار کند. انتهای پیام/ی ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط