هیچ فردی به اندازه من شغل ایجاد نکرده / اصولگرایان گاهاً واپس گرا هستند / نظر بهرامی در باره رفتار سید باقر موسوی جهان آباد / اگر در جایگاهی قرار می گیرم اقوامم نباید از موقعیت ها محروم شوند - کبنا نیوز

کبنا نیوز ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۰:۰۵

هیچ فردی به اندازه من شغل ایجاد نکرده / اصولگرایان گاهاً واپس گرا هستند / ...

درمورد رفتار آقای سیدباقر موسوی باید گفت که در بین اصلاح طلبان سوءتفاهم و اختلاف سلیقه هایی به وجود آمد، همانطور که در بین اصول گرایان نیز به هم ریختگی وجود دارد که با هم متحد نیستندکه تصمیم واحدی اتخاذ کنند. وجود این چند دستگی ها نیز طبیعی است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)