آیا اتفاقات منطقه به ضرر ایران است؟/ابتکار عمل با کیست؟ - آناج

آناج ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۴۶

آیا اتفاقات منطقه به ضرر ایران است؟/ابتکار عمل با کیست؟

نبود متحد قوی در منطقه و عدم حضور مستقیم آمریکا به دلایل اقتصادی، امنیتی و اجتماعی در آسیای غربی علت اصلی اصرار این کشور برای رابطه مستقیم با جمهوری اسلامی ایران است. از طرفی آمریکا به خود نمی خواهد تا از گذشته خود با ایران عذرخواهی کند و سعی در برقراری ارتباط بدون پرداخت هزینه دارد و دیدار حضوری با ظریف به صورت اتفاقی و یا غیر آن قطعا در همین پازل تعریف خواهد شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)