مطمئنیم برای ثبت قرارداد کاظمی به مشکل نمی خوریم/ فعلا کادرفنی گذشته کار خود را ادامه می دهد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۶

مطمئنیم برای ثبت قرارداد کاظمی به مشکل نمی خوریم/ فعلا کادرفنی گذشته کار ...

محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در خصوص برگزاری مراسم معارفه فرهاد کاظمی اظهار داشت: کاظمی نیازی به معارفه ندارد. مشهد خانه اوست و او سابقه حضور در این شهر را داشته است. وی در تمرینات تیم حاضر شده و در حالی که بازیکنان هم انگیزه زیادی دارند تمرینات شروع شده. هواداران ما هم از حضور او در تیم خوشحال هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)