رئیس کمیته ملی المپیک به همراه رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی از ملی پوش هندبال ایران که دچار سانحه رانندگی شده بود عیادت کرد. - ایفنام

ایفنام ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۹

رئیس کمیته ملی المپیک به همراه رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی از ملی پوش ...

به گزارش ایفنام به نقل از فارس، کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی، رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی عصر امروز با حضور در بیمارستان 15 خرداد تهران از سجاد ندری، بازیکن تیم ملی هندبال عیادت کردند. پزشک وی بعد از عمل جراحی 5 ساعته روی فک و صورت و جمجمه این بازیکن این عمل را بسیار خوب و رضایت بخش عنوان کرد. سجاد ندری، ملی پوش تیم ملی هندبال ایران که در جام جهانی 2015 قطر حضور داشت همراه با برادرش در شهر زادگاهش الشتر لرستان تصادف کرد و به بیمارستان منتقل شد و هنوز هم تحت مداواست ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)