کمپین اعمال فشار حداکثری آمریکا را به دردسر می اندازد - دیپلماسی ایرانی

دیپلماسی ایرانی ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۱۱

کمپین اعمال فشار حداکثری آمریکا را به دردسر می اندازد

ژنرال کنت اف. مک کنزی، رئیس سنتکام (فرماندهی مرکزی ایالات متحده) اخیرا در مصاحبه ای با نیویورک تایمز از سیاست تحریم های تنبیهی دولت دونالد ترامپ موسوم به کمپین اعمال فشار حداکثری گفت: ایران تحت فشار شدیدی قرار دارد. پیش بینی من این است که آنها دوباره حمله خواهند کرد. (اشاره او به حمله ماه سپتامبر به تاسیسات نفتی سعودی است که آمریکا و عربستان ایران را در آن مقصر می دانند، اما ایران هر گونه دست داشتن در آن را رد کرده است.) این مسیری است که آنها در آن قرار دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)