با حضور معاون گردشگری کشور 2 اقامتگاه بوم گردی در خراسان جنوبی افتتاح شد - دولت

دولت ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۵۹

با حضور معاون گردشگری کشور 2 اقامتگاه بوم گردی در خراسان جنوبی افتتاح شد

اقامتگاه بوم گردی رباط خوشاب شهرستان فردوس و اقامتگاه بوم گردی سرای ناظر روستای هریوند شهرستان سربیشه با حضور معاون گردشگری کشور افتتاح شد و به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، ولی تیموری معاون گردشگری کشور در مراسم افتتاح این دو اقامتگاه با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری گفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)