ونگر: سانچس مثل یان رایت است - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۹

ونگر: سانچس مثل یان رایت است

به گزارش خبرگزاری فارس ، در دربی شنبه آرسنالی ها مقابل تاتنهام که به شکست منتهی شد، توپچی ها سانچس را در ترکیب نداشتند. همین مساله باعث شد تا آرسن ونگر افسوس عدم حضور مهاجم شیلیایی اش را بخورد و گلزنش را در حد واندازه های یان رایت بازیکن تاریخ ساز باشگاه بداند. ونگر اظهار داشت: بدیهی است آلکسیس بیشتر همراه با بازیکنان اسپانیایی است اما همه او را دوست دارند. خیلی مهربان است و هر روز کلی انرژی مثبت دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)