برگزاری سمینار تولید علم توسط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بجنورد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۲

برگزاری سمینار تولید علم توسط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علیرضا گلشن بعدازظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: سمینار تولید علم چهارشنبه این هفته در کمپ پتروشیمی خراسان با حضور اساتیدی و متخصصانی از استان های مختلف کشور برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه در این سمینار یک روزه دانشگاه های علوم پزشکی استان های مازندران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و برخی دیگر از دانشگاه های علوم پزشکی شرکت دارند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)