دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۷

به دنبال پیشگیری منطقی از تخلفات اداری هستیم

تهران- ایرنا-معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت هدف از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با فرایند رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و راه های پیشگیری از آن را در راستای ارتقای سلامت اداری و مبارزه با تخلفات اداری دانست و گفت: هدف ما پیشگیری منطقی در امر مبارزه با تخلفات اداری است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)