جباری: تا مشکلات مالی برطرف نشود هیچکس نمی تواند کاری برای استقلال کند - خبرگزاری تسنیم
سایر منابع:
سایر خبرها
اسماعیلی مشکلاتش را اول با باشگاه مطرح کند بعد به رسانه ها بگوید
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، علی جباری پیشکسوت ارزنده آبی های پایتخت که امروز به باشگاه استقلال رفته بود، درباره حضورش عنوان کرد: مساله خاصی نیست. خبر خاصی هم در باشگاه نبود، باید صبر کرد تا مشکلات مالی حل شود. بی پولی مهم ترین مساله است و تا زمانی که حل نشود، مشکلات ادامه دارد. امیدواریم آقای سعادتمند بتواند این مشکلات مالی را برطرف کند تا کارهای روی غلتک بیفتد. وی درباره اینکه
رمضانی: اسماعیلی فرزند استقلال است/ سندی به دیاباته و میلیچ ندادیم
برگزار کنیم. بیشتر بخوانید: وعده مجدد سعادتمند به بازیکنان استقلال صحبت های اسماعیلی، تحت فشار عنوان شده است سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص جلسه کمیته انضباطی فرشید اسماعیلی در باشگاه استقلال، عنوان کرد: فرشید یا هرکدام از بازیکنان استقلال نیت پاکی دارند حالا گاهی شرایط به نوعی است که پرداخت نشدن مطالبات، آن ها را تحت فشار قرار می دهد و صحبتی با رسانه ها می کنند
درخواست بازیکنان استقلال: 10 درصد برای ما کافی نیست!
لیست امور مدیران باشگاه باشد. پس از صحبت های اسماعیلی روزبه چشمی، وریا غفوری و سید حسین حسینی به عنوان سه بازیکن باتجربه و کاپیتان های استقلال در محل باشگاه با سعادتمند دیدار کردند. این سه بازیکن در گفتگو با مدیرعامل اعلام کردند که طی ماه های گذشته با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده اند و طبیعی است که از وضعیت باشگاه با توجه به تغییرات متعدد در راس مدیرات معترض باشند. پس از اینکه وارد
تکذیب خبری درباره استقلال که کاملا درست بود!
/> انتشار این خبر اما سریعا با واکنش سعادتمند و تکذیبیه او همراه شد اما بیانیه یکشنبه شب گذشته بازیکنان استقلال نشان داد این خبر کاملا درست بوده و بازیکنان به خاطر آنکه پولی نگرفتند، اقدام به انتشار یک بیانیه مشترک کردند. سعادتمند در جلسه هفته گذشته دقیقا چنین قولی به بازیکنان داده و گفته بود نگران مسایل مالی نباشند ولی دیروز که موعد پرداخت پول آنها بود، بازیکنان متوجه شدند باشگاه به وعده خود عمل نکرده و به همین خاطر به سیم آخر زدند.
قول سعادتمند به استقلالی ها؛ فردا پول می رسد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعادتمند به روزبه چشمی، سیدحسین حسینی و وریا غفوری سه بازیکن استقلال قول تازه ای داده است. او در جلسه اخیری که با بازیکنان داشته تاکید کرد تا یکشنبه همین هفته یعنی فردا، بخشی از دستمزدشان را پرداخت خواهند کرد. این حرف به گوش دیگر بازیکنان هم رسیده است و بنابراین منتظر هستند تا ببینند فردا باشگاه می تواند به قولش عمل کند یا نه؟ اگر سعادتمند به
صادقی:بزرگترهای استقلال بدانند دود پست مشترک به چشم خودشان می رود/هر وقت قهرمان شدید زمین و زمان را ...
با آقای سعادتمند داشتیم صحبت کنم، شاید هواداران تحت تأثیر مشکلات قرار بگیرند. وی اضافه کرد: قرار هم نیست صحبت های ما به بیرون منتقل شود. ما حرف هایمان را زده ایم و امیدواریم مدیریت باشگاه برایش راهکار داشته باشد، اما بارها گفته ام تغییر مدیریت و تزریق پول لحظه ای فقط یک مسکن است. تا زمانی که خصوصی سازی استقلال جدی گرفته نشود و دیوان محاسبات وارد این باشگاه نشود، مشکلات پابرجاست.
گدایی می کنید و سرافکنده می شوید
که سعادتمند همین هفته گذشته از بررسی اهلیت هواداران نیکوکار سخن گفته و مدعی شده بود: استقلال را با این همه عظمت، مدیون یکی، دو میلیارد تومان نمی کنم. الان عظمت استقلال حفظ شد استاد؟ تا وقتی هنر پولسازی در باشگاه های ما وجود نداشته باشد و مدیران پرسپولیس و استقلال آسان ترین گزینه یعنی گدایی را برای رفع مشکلات انتخاب کنند، این اتفاقات تکرار خواهد شد. به قول شاعر خوش گفتار: دست طمع چو پیش کسان می کنی دراز، پل بسته ای که بگذری از آبروی خویش.
سرنوشت تیام و جباروف در انتظار دیاباته و میلیچ؟
فرهیختگان: گزارش را با صحبت های مدیرعامل جدید باشگاه استقلال آغاز می کنیم. احمد سعادتمند دوهفته قبل در برنامه فوتبال برتر درخصوص وضعیت شیخ دیاباته اظهار داشت: دیاباته را حتما حفظ می کنیم. با رمضانی صحبت کردم که بعد از پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان، از هفته آینده به سمت تمدید قرارداد بازیکنان برویم و با آنها مذاکره کنیم. مدیر آبی ها در این برنامه دو وعده داد که با سپری شدن حدود دو
نیکبخت واحدی: سر سعادتمند کلاه گذاشتند!
باشگاه استقلال خبر دارید؟ ظاهراً سر آقای سعادتمند را کلاه گذاشتند! متأسفانه او باید بداند با چه افرادی همکلام می شود و از چه افرادی قول می گیرد. در دورانی که نقدینگی همه وضعیت خوبی ندارد نباید به هر کسی اعتماد کرد. قطعاً عده ای هم هستند که می خواهند با اسم استقلال خودشان را به هر طریقی مشهور کنند. با این وضعیت فکر می کنید تکلیف استقلال چه می شود؟ باید کمی صبور بود! همچنین وزارت
برهانی: سعادتمند، مشکلات استقلال را می داند
پیشکسوتان استفاده بیشتری شود ایشان هم از این موضوع استقبال کرد. البته باید بگویم سعادتمند چون خودش قبلا در استقلال عضو هیات مدیره بوده تمام مشکلات را می داند قول داد همه آنها را برطرف کند. فکر می کنید ایشان بتواند در استقلال موفق شود؟ چرا نتواند به هر حال ایشان تجربه حضور در هیات مدیره را داشته از مشکلات باخبر است اگر همه ما کمک کنیم رسیدن به موفقیت دور از دسترس نخواهد بود. امیدوارم که استقلال هر چه زودتر کمیته فنی تشکیل دهد زیرا این کمیته خیلی می تواند به استقلال کمک کند. من هم به مدیرعامل استقلال گفتم می تواند روی کمک های من حساب کند زیرا دوست دارم تیمم به موفقیت برسد. ...
طاقت بی پولی نداری از استقلال برو!
درباره اختلافی که بین امیرقلعه نویی و افشین پیروانی روی داده هم حرف زد. * از ماجرای جعل سند بانکی در واریز پول به حساب دیاباته و میلیچ خبر دارید؟ - با اطلاعاتی که از باشگاه استقلال گرفتم متوجه شدم همه این اتفاقات به شکلی رقم خورده که هیچ یک از مسئولان فعلی باشگاه هرگز انتظارش را نداشتند. در واقع مدیرعامل جدید با نیت خیر این کار را کرده ولی کسی که به او قول داده بود از اعتماد
استقلال صاحب زمین تمرین اختصاصی شد
به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم ، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با پیگیری احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال طی قراردادی زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به مدت یک فصل به صورت انحصاری به اجاره این باشگاه درآمد. زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی با کیفیت بسیار بالا و به صورت انحصاری در اختیار این تیم است. این خبر در شرایطی از سوی سایت باشگاه استقلال منتشر شده است که باشگاه سرخپوشان که در لیگ یک فعالیت دارد با این مجموعه ورزشی قراردادی یک ساله دارد و طبیعتاً این زمین به صورت اختصاصی در اختیار استقلال قرار نخواهد داشت./ورزش سه ...
ابراهیمی: توفیقی پرسپولیسی دروغ می گوید
روزی که سعادتمند از طریق کانال استقلال از من تشکر کرد تیتر ها و تحلیل ها علیه من آغاز شد و هزارویک انگ به من زدند. استقلال را عاشقانه دوست دارم و سه سال است که به این تیم داوطلبانه در زمان مدیریت های قبلی هم کمک کرده ام.... وی ادامه داد: این اتفاقات (واریز نشدن پول به حساب شیخ و میلیچ) به خاطر تعطیلی ها رقم خورد و دلیل دیگری هم ندارد، چون از بانک ما در نروژ رسیدی برای پولی که واریز کردیم صادر
استراماچونی قرارداد نمی بندد تا غرامت بگیرد
خبرورزشی: در شرایطی که باشگاه برای حل و فصل پرونده های حقوقی سنگین شاکیان در فیفا و همین طور تسویه حساب با سایر ستاره های خارجی خود نیاز مبرمی به تأمین منابع ارزی در حدود یک میلیون دلار دارد، در جدیدترین اتفاق پرونده حقوقی سنگین آندره آ استراماچونی و دستیارانش را پیش رو دارد، پرونده ای که خرداد وحشتناکی را برای باشگاه و مدیرانش ترسیم خواهد کرد. هفته گذشته نقل قول هایی از احمد سعادتمند
آقای سعادتمند هواداران استقلال را کلافه نکنید
مداوم در فوتبال ایران حسابی برای هوادارانش دلبری می کرد، اکنون در تنگنای اقتصادی قرار گرفته است و عجیب آنکه هر مدیری بر صندلی ریاست این باشگاه تکیه می زند، به دنبال شو رسانه ای و وعده های توخالی می گردد. پس از عبور هواداران استقلال از مژده های امیرحسین فتحی، آنها اکنون با قول های سعادتمند رو به رو هستند. قول هایی که مشخص نیست رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت یا نه اما آنچه برای هواداران استقلال مهم است، به سرانجام رسیدن وضعیت این تیم و حاکمیت آرامش در مجموعه باشگاه است.
جباری: مسایل مالی بزرگترین مشکل باشگاه استقلال است
استقلال در مورد اظهارات فرشید اسماعیلی و حواشی آن، گفت: اسماعیلی بازیکن استقلال است و حتما در گذشته به او قول هایی دادند و او نیز از حق و حقوق خودش دفاع می کند اما چون این موضوع را رسانه ای کرد این مشکلات به وجود آمد. مدیریت استقلال جدید است و باید منتظر بمانیم و ببینیم احمد سعادتمند چه راهکاری برای حل مشکلات دارد. اسماعیلی باید هنگام صحبت دقت کند و در ابتدا حرف هایش را با باشگاه در میان بگذارد چرا
واکنش جباری به دلخوری شیخ دیاباته
به گزارش افکارنیوز ، علی جباری پیشکسوت استقلال در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه، گفت: هنوز در باشگاه استقلال خبری نیست. باید صبر کرد، چرا که موضوع مشکل مالی باشگاه است. تا زمانی که مشکل مالی باشگاه حل نشود، دیگر معضلات به سادگی حل نخواهد شد. جباری ادامه داد: امیدوارم سعادتمند، بتواند تا حدی این مسائل مالی را برطرف کند تا ان شاءالله کار به روال نرمال برگردد. اخبار
به سعادتمند چه مربوط هوادار پول بازیکن را نداده! / اسماعیلی صبر داشته باشد
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی جباری درباره شرایط امروز باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز که خبری در باشگاه نیست. فعلاً باید صبر کرد و دید چون مشکل، مشکل مالی باشگاه است. تا مسئله مالی باشگاه حل نشود، مشکلات به این سادگی ها حل نخواهد شد. ما امیدواریم که آقای سعادتمند بتواند تا حدی این مشکلات مالی را برطرف کند تا ان شاءالله کار بیفتد روی غلتک. پیشکسوت
در نشست کاپیتان های استقلال و سعادتمند چه گذشت؟
امضای قرارداد با یک اسپانسر مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. ظاهرا سعادتمند به این بازیکنان اعلام کرده مطالبات نفراتی که در این تیم مصدوم هستند را هم در لیست پرداخت قرار داده تا آنها دغدغه ای نداشته باشند. بیشتر بخوانید : هفته سرنوشت ساز سعادتمند و استقلال اولین تغییر سعادتمند در باشگاه استقلال سعادتمند : تا دو هفته آینده شاهد اتفاقات خوبی در استقلال خواهیم بود
سرپرست تیم استقلال: سند مالی به میلیچ و دیاباته داده نشده است
باشگاه خاطرنشان کرد: فرشید یا هر بازیکن استقلال، نیت پاک و ساده ای دارند اما شرایط احساسی و پرداخت نشدن مطالبات باعث میشود یک سری صحبت هایی به میان بیاید. به نظر من این اتفاقات باید در خانواده حل شود و من باید با فرشید صحبت کنم و او هم قطعا میداند قصدش اهانت به باشگاه نیست. رمضانی درباره عدم پرداختی بازیکنان خارجی استقلال همچون میلیچ و دیاباته اظهار کرد: سندی از طرف باشگاه به دیاباته و
در باشگاه استقلال چه خبر است؟
[شهروند] وقتی احمدسعادتمند رسما به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال شروع به کار کرد، بسیاری از طرفداران این باشگاه اعتقاد داشتند که این مدیر رزومه درخشانی برای اداره این تیم مردمی ندارد. در روزها و هفته های ابتدایی هم همه به دنبال این بودند بدانند سعادتمند به چه شکلی می خواهد بحران به وجود آمده را حل کند. اتفاقات حیرت انگیز روزهای اخیر باشگاه اما به خوبی نشان داده که مدیریت باشگاه آبستن اتفاقات
وعده مجدد سعادتمند به بازیکنان استقلال
چشمی به آن ها قول داده مطالبات بازیکنان تا روز یکشنبه یعنی فردا پرداخت خواهد شد. شرایط مالی نامناسب استقلال، اعتراض بازیکنان این تیم را در پی داشته و هفته گذشته در پی ناکامی سعادتمند در عملی کردن وعده خود مبنی بر پرداخت مطالبات بازیکنان، فرشید اسماعیلی انتقادات شدیدی را علیه مدیران باشگاه به ویژه سعادتمند مطرح کرد و با وجود این که به کمیته انضباطی احضار شد، مورد حمایت دیگر بازیکنان قرار گرفت.
توضیحات پیشکسوت استقلال درباره وضعیت آکادمی این باشگاه
وزارت ورزش بوده و تجربه و شناخت بالایی نسبت به بحث آکادمی دارند و در این مدت هم با حضور پررنگ در باشگاه و برگزاری نشست ها با پیشکسوتان نشان داده اند پای کار هستند و امیدوارم با کمک و همراهی همه عوامل تأثیر گذار، مشکلات استقلال به حداقل برسد چون یک یا دو نفر قادر به حل این حجم از بحران و بدهی نیستند. ورزشگاه امام رضا(ع) که در اختیار آکادمی قرار دارد خیلی کمبود داشت، آیا این مشکلات برطرف شده؟