لزوم گفت وگوی دوجانبه شورا و وزارت بهداشت؛ هر کس به طریق خود حقیقت می جوید - روزنامه سپید

روزنامه سپید ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۱

لزوم گفت وگوی دوجانبه شورا و وزارت بهداشت؛ هر کس به طریق خود حقیقت می جوید

قانون فصل الخطاب است اختلاف وزارت بهداشت و شورای شهر تهران بر سر آمار مبتلایان و درگذشتگان ناشی از بیماری کووید19 همچنان تیتر اصلی بسیاری از رسانه های ایران بوده و هر روز وارد مرحله جدیدی می شود؛ شورای شهر تهران خود را نماینده شهروندان تهرانی خوانده و هرگونه برنامه ریزی برای سلامت شهروندان را حق خود می داند. از آن سو وزارت بهداشت که خود را متولی سلامت کشور می داند این حق را برای شورای شهر تهران قائل نیست ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)