مظلومی: هیچ موقع از دربی نترسیده ام/ حیدری علاقه مند بود به اصفهان بیاید! - روز نو

روز نو ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۱

مظلومی: هیچ موقع از دربی نترسیده ام/ حیدری علاقه مند بود به اصفهان بیاید!

روز نو : پرویز مظلومی پس از پیروزی سه بر صفر خارج از خانه مقابل سپاهان گفت: برای مساوی به اصفهان نیامده بودیم چون اصلا به درد ما نمی خورد و دوست نداشتیم قبل از دربی چهارمین تساوی پی در پی را داشته باشیم. وی ادامه داد: روی نقاط مثبت سپاهان کار کرده بودیم و آن را کور کردیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)