فرماندار میاندوآب: بابت انباشت زباله در سطح شهر احساس شرم می کنم - مجله بوبینا

مجله بوبینا ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۹

فرماندار میاندوآب: بابت انباشت زباله در سطح شهر احساس شرم می کنم

مهاباد- ایرنا- فرماندار میاندوآب با بیان اینکه بابت انباشت زباله در سطح شهر احساس شرم می کند، گفت: تنها با همدلی و تعامل می توان بر معضل پسماند در این شهرستان فایق آمد. مهدی قهرمانی روز سه شنبه در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا در میاندوآب با اشاره به مشکل جمع آوری پسماندها توسط شهرداری به علت نبود مکان مشخص برای دفن آن، اظهار داشت: برخی به راحتی و با فرافکنی فضای عمومی جامعه را متشنج می کنند و در قبال آن هم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)