انفجار گاز در آمل 3 مصدوم برجای گذاشت - جماران

جماران ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۶

انفجار گاز در آمل 3 مصدوم برجای گذاشت

زکریا اشکپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه انفجار گاز در آمل اظهار داشت: این حادثه شامگاه امروز به مرکز اورژانس آمل اطلاع رسانی و آمبولانس های پایگاه اورژانس به محل حادثه واقع در خیابان آیت 6 اعزام شدند. وی افزود: این حادثه که براثر انفجار گاز رخ داد سه مصدوم شامل یک بانوی 70 ساله و دو مرد 46 و 50 ساله داشت که پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان 17 شهریور آمل اعزام شدند. انتهای پیام ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)